Zorbende lemminger
Lemmingerne har endevendt hytten og lavet den om til en forhindringsbane, for at kunne drøne rundt derinde i en hamsterkugle. Grizzy modsætter sig og sparker både lemmingerne og deres kugle ud, så han kan slappe af i ro og mag.