Farlig kørsel
Grizzy ser en reklame i et blad med et par, der står foran en SUV, og han forestiller sig, at hvis han blot havde en pæn bil, ville hans foretrukne hunbjørn blive interesseret i ham. Han vælger at beslaglægge lemmingernes sæbekassebil og pynte den.