Prototypen
Lemmingerne opdager en tophemmelig prototype, som tilhører den canadiske hær, der kan bryde igennem hårde overflader. Hvordan kan Grizzy nu undgå, at lemmingerne får fingrene i hans elskede chokoladecreme?