Bjørnepude
Grizzy trænger til en dejlig lur. Men han finder ikke en pude, der er behagelig nok, før han prøver den, som lemmingerne bruger som hoppepude. Puden er så blød, at Grizzy falder i søvn, straks han lægger hovedet på den.