Den rullende hytte
Lemmingerne har placeret kæmpestore løftestænger under hytten for at lave den til en enorm kuglebane. Grizzy, der er på randen til at blive søsyg, prøver at få det hele til at blive som det var før, men hytten ender med at tippe og falde ned.