Lækker flue
Lemmingerne bemærker, at Grizzy forlader sit glas med chokoladecreme, hver gang han jager en flue væk. Men insektet kan aldrig holde ud så længe, at lemmingerne kan stjæle glasset, før det bliver udmattet.