Uimodståelig bjørn
Grizzy finder en flaske med en elskovseliksir, og enhver, der drikker af den, forelsker sig straks i det første væsen, de ser. Grizzy forestiller sig straks, at han bliver uimodståelig i sin elskede hunbjørns øjne.