Bjørnediæt
Køleskabet i hytten er skiftet ud og er blevet erstattet af et helt nyt, topmoderne køkkenapparat, der analyserer kroppens fedtprocent, når nogen vil forsyne sig, inden maskinen vælger en passende fødevare.