Campering i vildnisset
Grizzy og lemmingerne kæmper endeløst over skovfogedens hytte, som de ikke vil dele, og de ender med at sprænge den i luften. I ruinen finder de en sær pakke: et militærtelt med alt det nødvendige udstyr til at skabe sig et ,hjem, i det fri.