Intensivbehandling
Lemmingerne ryster af kulde, nyser og har blanke øjne – de er blevet forkølede! De ser så ynkelige ud, at Grizzy ikke nænner at smide dem ud, selvom de er virkelig generende, når de forsøger at lægge sig op ad ham for at få varmen.