Skab fred, ikke krig
Lemmingerne får fat i et hemmeligt våben, der tilhører den canadiske hær: Enhver, der bliver ramt af det, bliver ikkevoldelig. De bruger det til at forvandle Grizzy til en engel mod hans vilje.