Sku aldrig bjørnen på hårene
Lemmingerne får fat i en kasse med chokoladecreme, som de skjuler et sted, Grizzy ikke kender til. Siden lemmingerne er meget snu, er det umuligt at overraske dem, når de besøger deres hemmelige skat.