Spinnerlemminger
Lemmingerne har fundet en sær, lille dims blandt skovfogedens ejendele: en håndspinner. Grizzy synes, at det er en fjollet leg, indtil han ved et tilfælde prøver dimsen selv og bliver afhængig lige med det samme.