Et bæst af en ånd
Grizzy og lemmingerne finder en vase, der rummer en ånd, som vil opfylde ens ønsker, hvis man bare lukker ham ud ved at gnubbe på vasen. Men der er en hage: Effekten af åndens magi ophører, så snart han vender tilbage til vasen og lukker låget.