Åndebjørn
Grizzy og lemmingerne finder et gammelt åndemanerbord, der kan vise brugerne af det fortidens hændelser. De tager ud på en åndelig rejse i fortiden og opdager, at chokoladecreme blev opfundet for mange, mange år siden.