Tidløs bjørn
Grizzy og lemmingerne finder en indiansk gravplads under skovfogedens hytte. Da de ved et uheld aktiverer en magisk cirkel, der repræsenterer Jorden, sendes de tilbage i tiden til forhistorisk tid.