Bjørnebeskyttelse
Lemmingerne insisterer højlydt på, at det er deres tur til at lege med skovfogedens mobiltelefon, men Grizzy har ikke lyst til at dele, og han er god til at fladmase alt, der nærmer sig, uden at se op fra sit spil.