Vesmírná mise
Pocoyo a Pato si hrají se svým marťanským kamarádem. Postavili raketu z krabic a předstírají, že letí vesmírem mezi planetami a hvězdami. Na konci mise dorazí rodiče marťana, aby mu řekli, že je na čase vrátit se do svého pravého domova.