Vzbuď se, Pocoyo!
Den začíná a Pato vstane z postele plný energie, zatímco Pocoyo se nemůže probrat. Pato ho vytáhne z postele, aby si s ním hrál, ale Pocoyo je pořád ospalý. Postupně se probírá, ale když už se konečně začne pořádně bavit, je čas jít zase spát.