Čas na hraní
Pocoyo má plnou bednu hraček. Kostky, puzzle, míč. Jeho přátelé si s ním chtějí hrát, ale Pocoyo jim to nedovolí; chtěl by si hrát sám. Na konci epizody si uvědomí, že je větší zábava hrát si s přáteli a rozhodne se požádat kamarády o odpuštění.