Tam na farmě
Pocoyo, Elly a Pato jsou na zahrádce, ve které vysázeli rajčata, mrkve a salát. Když je načase vše sklidit a sníst, zelenina se najednou začne sama od sebe hýbat. Nakonec ji chytí a zjistí, proč se hýbala.