Pocoyův supermarket
Pocoyo a Pato mají supermarket. Elly jim zavolá a objednává si zboží. Po několika objednávkách jsou už Pocoyo a Pato vyčerpaní. Elly sepíše nákupní seznam, aby mohli všechno doručit najednou v nákupním vozíku.