Koupání Louly
Loula se vyválela v bahně a Pocoyo a Elly ji nyní musí vykoupat. Loula se ale nerada koupe a pořád utíká pryč. Po několika pokusech je Loula úplně čistá, ale koupel teď potřebuje někdo jiný.