Barvy
Pocoyo staví věž z barevných kostek. Červená kostka ale najednou promluví. Červená kostka má žlutého, modrého a zeleného kamaráda. Pocoyo to chce ukázat Patovi,ale když Pato dorazí, "toridori" se zamaskují jako kostky ve věži.