Kouzelná skříňka
Pocoyo má dvě kouzelné skříňky. Do jedné dá telefon a zavře ji. Ten se jako kouzlem objeví v té druhé. Pak chce nechat zmizet Patův míček, ale Patovi to vůbec vtipné nepřijde. Míček se naštěstí znovu objeví a oni si s ním spolu můžou hrát.