Velký a malý
Pocoyo má dálkový ovladač, který věci zvětšuje nebo zmenšuje. Z Patovy věže udělá malinkou věž a z Louliny kosti a Ellyiny panenky udělá velké objekty. Nakonec ale vidí, že jsou z toho jeho přátelé rozrušení a vrátí vše do normální velikosti.