Pošťák Pato
Pocoyo píše dopis Elly a potřebuje pošťáka. Pato je připraven poštu Pocoya doručit a i všech ostatních. Pato ale nestíhá. Když si to jeho přátelé uvědomí, zadají poslední dodávku a ta ho dovede k party s překvapením, kde budou společně.