Cirkus
Pocoyo, Pato a Elly připravují cirkus, ve kterém budou akrobati, žongléři a klauni. Show začíná. Zpočátku nejsou vystupující moc sehraní, ale nakonec jsou vystoupení velmi zábavná a publikum si je skvěle užije.