Ellyin dům na hraní
Elly má dům na hraní. Na jejím domě jsou dveře, střecha a okno. Když si s ní ale Pocoyo a Pato hrají, dům spadne. S pomocí Elly, se jim podaří ho znovu postavit a vše je tak, jak má.