Kola
Naši přátelé jsou rozjetí. Elly jede na kole, Pocoyo na koloběžce a Pato na skateboardu. Housenka se s nimi chce také svézt, ale dopravní prostředky jejích přátel jsou pro ni moc velké. Díky přátelům se jí nakonec povede se všemi se svézt.