Pocoyo recykluje
Pocoyo a Pato najdou popelnice na tříděný odpad. Elly se objeví se spoustou věcí k recyklaci. S lahvemi, konzervami a novinami. I Fred má něco k recyklaci, ale Pocoyo a Pato ho budou muset přesvědčit, že je to dobrý nápad.