Ellyin trh
Elly připravila trh, aby si hrála s přáteli. Má pomeranče, jablka a banány. Pocoyo a Pato se baví při hře se stánkem, přičemž ho rozbijí. Musí ho spravit a umístit každé ovoce zpět na své místo.