Zdravotní sestřička Elly
Pocoyovi se nechce uklízet a předstírá, že je nemocný, a tak mu Elly řekne, aby šel do postele, vzal si bandáž a lék. Pocoyo nakonec přizná, že není nemocný a pomůže kamarádům s úklidem.