Pocoyova restaurace
Pocoyo a Elly si zařídili restauraci. Mají tam všechno. Stoly, židle, talíře, hrnky, příbory. Jejich prvním hostem je hladový marťan ve špatné náladě. Díky jejich snahám je při svém odchodu spokojen. Čeká je ale zajímavé překvapení.