Pocoyova snídaně
Je čas snídaně; Elly připravila pro Pocoya pomerančový džus, mléko a cereálie. Ten chce ale vidět, co mají jeho kamarádi. Spatří Freda, který má chaluhy, Ptáče - má semínka a kamarády Marťany, kteří mají meteority. Nakonec snídaně zachutná.