The Grand Prix
Sementara Power Rockers bermain atas kereta mainan mereka, Dylan cuba belajar menunggang basikalnya tetapi ia mustahil. Jadi dia gunakan gitar Wat sebagai gajet untuk basikal barunya, mengubahnya menjadi basikal robot.