Fuz, the Rebel
Fuz ditawarkan tempat di akademi muzik paling berprestij dunia, yang hanya boleh dihadiri bayi paling berbakat dan pintar. Kerana tidak mahu tinggalkan kawan-kawannya, Fuz memberontak, sambil diiringi runut bunyi muzik grunge.