The Noisiest Whistle
Dolores tidak dapat hentikan Power Rockers daripada bermain, jadi dia gunakan wisel lama dan berkuasa untuk dapatkan perhatian mereka. Namun Power Rockers dapat gunakan wisel itu, menghasilkan beratus rentak berbeza.