Follow the Leader
Dolores tidak dapat tidurkan Power Rockers, namun apabila Jay tiba di Pusat Asuhan Pelangi, dia mendapat idea. “Kalau tidak dapat tewaskan, sertai mereka.” Menggunakan suara falseto, Jay menyanyi bersama -- dan membuat Power Rockers penat!