Undercover Music
Dolores gunakan lagu dengan mesej tersirat untuk mengawal Power Rockers. Apabila mereka sedar rancangan Dolores, mereka hasilkan lagu sendiri untuk kawal Dolores, dan biarkan dia rasa apa mereka rasa.