Tweet-Tweet
Power Rockers cuba hasilkan lagu baru, dan untuk dapatkan inspirasi, mereka minta Dolores bawa mereka berkelah. Mereka dapat inspirasi daripada kicauan burung, sementara Dolores menyediakan piknik yang sempurna.