Goodbye Teddy!
Dolores mengajar Power Rockers kepentingan menderma, jadi semua mula mendermakan mainan. Wat tidak sengaja dermakan anak patung beruang kesayangannya dan jadi sedih. Maka Bayi Tango dan Power Rockers lain hasilkan lagu untuk ceriakan Wat.