Invisible Carlos
Dolores gunakan alat untuk buat alat muzik Power Rockers halimunan. Namun dia tidak sengaja membuat Carlos halimunan juga! Sudah tentu, Carlos gunakan peluang ini untuk timbulkan kekacauan sementara yang lain mencarinya menggunakan mikrofon.