Rocktastic Sight
Apabila Dr. Groovy melawat Power Rockers untuk buat pemeriksaan mata, mereka dapat Bayi Rockabilly perlukan cermin mata. Carlos pun mahukan satu, tapi ia tidak membantu penglihatannya. Hasilnya satu pengembaraan yang lucu dan hampir menyebabkan bencana!