A Gift for Dolores
Dolores dan Power Rockers bertukar hadiah secara rahsia. Namun apabila satu kesilapan membuat Dolores sedih kerana dia tidak dapat hadiah, Power Rockers hasilkan hadiah terhebat -- lagu yang didedikasikan kepadanya.