Ultra Mini Beat Power Rockers
Dolores tidak sengaja membuat Power Rockers jadi kecil, sehingga sama besar dengan kutu. Mereka perlu berjalan merentasi laman ke alat muzik mereka yang kini besar dan cuba dapatkan perhatian Dolores.