The Matryoshka
Dolores pinjamkan satu mainan patung lama kepada Power Rockers dan mereka dapati patung itu terbahagi kepada empat patung lebih kecil. Myo sukakan yang paling kecil dan mengajarnya bermain satu alat muizk hebat: balalaika.