Viking Attitude
Fuz sedang menikmati secawan teh pada tengah hari yang tenang sehingga bayi paling huru-hara di dunia, Bayi Viking, tiba. Diketuai Fuz, Power Rockers cuba lawan api dengan api untuk menenangkan dia.