The Song-Eating Plant
Dolores bawakan anak pokok kepada Power Rockers. Dodoi, sedikit air dan cahaya matahari saja diperlukan untuk menjaganya. Namun Wat memilih untuk hangatkan suasana dan mainkan muzik rock, menyebabkan anak pokok itu terus membesar.