Hidden Talents
Dolores cadang adakan pertunjukan bakat, tetapi tanpa alat muzik. Power Rockers semua berlatih bakat masing-masing, kecuali Wat, yang rasa tidak berdaya tanpa gitarnya. Namun tidak lama kemudian, dia menemui bakat tersembunyi yang menakjubkan.